Δευτέρα, Φεβρουαρίου 08, 2016

ΠΡΟΣ ΔΙΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΜΕΓΑΛΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΦΟΡΑ
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΑΡΚΑΔΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
1. Του Σωματείου με την επωνυμία «ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ-ΜΟΡΦΩΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΕΞΩΡΑΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΧΩΡΙΟΥ ΠΑΛΑΙΟΧΟΥΝΗΣ «Η ΑΝΑΛΗΨΙΣ», που εδρεύει στον Πειραιά (οδός Κολοκοτρώνη 108) και εκπροσωπείται νόμιμα από τον Πρόεδρό του κ. Δημήτριο Αποστολόπουλο.
2. Του Σωματείου με την επωνυμία «ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΕΝ ΑΘΗΝΑΙΣ ΑΣΕΑΤΩΝ», που εδρεύει στην Αθήνα (οδός Κοραή 3) και εκπροσωπείται νόμιμα από την Πρόεδρό του Κα Μαρία Φράγκου.
3. Του Αστικού Συνεταιρισμού με την επωνυμία «ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ-ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΚΕΡΑΣΤΑΡΙΟΥ ΑΡΚΑΔΙΑΣ», που εδρεύει στο Κεραστάρι Αρκαδίας και εκπροσωπείται νόμιμα από τον Πρόεδρό του κ. Θεοδώρητο Μπαρδαβίλλια.
4. Του Σωματείου με την επωνυμία «ΑΔΕΛΦΟΤΗΣ ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΚΑΛΛΙΡΡΟΪΤΩΝ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ – ‘Ο ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ’», που εδρεύει στην Αθήνα (οδός Σταδίου 60) και εκπροσωπείται νόμιμα από τον Πρόεδρό του κ. Πέτρο Μπούρκουλα.
5. Του Σωματείου με την επωνυμία «ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑΙΩΝ– ‘Ο ΑΓΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ’», που εδρεύει στην Αθήνα (οδός Σοφοκλέους 5) και εκπροσωπείται νόμιμα από τον Πρόεδρό του κ. Δημήτριο Καπόπουλο.
6. Του Σωματείου με την επωνυμία «ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΒΑΣΙΛΙΚΑΙΩΝ– ‘ Η ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ’», που εδρεύει στην Αθήνα (οδός Κουμουνδούρου 37) και εκπροσωπείται νόμιμα από τον Πρόεδρό του κ. Παναγιώτη Φωτεινόπουλο.
---------------------------------------
ΘΕΜΑ: ΑΝΑΓΚΗ ΑΜΕΣΗΣ ΑΝΑΚΛΗΣΕΩΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΣ ΑΡΙΘ. 173714/09.07.2015 ΥΠΕΚΑ, ΥΠΟΓΡΑΦΕΙΣΗΣ ΑΠΟ ΠΡΩΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΠΕΚΑ κ. Γ. ΜΑΝΙΑΤΗ, ΕΓΚΡΙΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΜΠΕ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΔΙΤ «ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ».
Κύριοι,
Με βασική αιτιολογία την εποπτεία σας και τη λήψη αποφάσεων για Εργα ΣΔΙΤ, μεταξύ δε άλλων και για το άνω Εργο, επιθυμούμε, ως έχοντες σπουδαίο έννομο συμφέρον, εμείς τα μέλη των άνω Πολιτιστικών Σωματείων, να σας επισημάνουμε τα εξής, παρότι σας είναι ήδη γνωστά :
Τα Διοικητικά Συμβούλια των άνω Συλλόγων Αρκαδίας και Μεσσηνίας, σας καλούν να αποφασίσετε και ενεργήσετε τα δέοντα, προκειμένου να ανακληθεί ή ακυρωθεί άμεσα η εν θέματι αριθ. 173.714/09.07.2014 Απόφαση Εγκρισης Περιβαλλοντικών Ορων του έργου «ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΜΕ ΣΔΙΤ», με φορέα του έργου την Περιφέρεια Πελοποννήσου, αφού λάβετε υπόψη σας τα εξής:
1) Την, εξ αναβολής, συζήτηση κατά τη δικάσιμο της 17/02/2016 ενώπιον του Ε’ Τμήματος του Συμβουλίου Επικρατείας, πέντε Αιτήσεων Ακυρώσεως, εκ των οποίων οι δύο έχουν κατατεθεί από τους άνω Συλλόγους Αρκαδίας και Μεσσηνίας κατά της άνω διοικητικής πράξεως και κατά του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Τουρισμού (πρώην ΥΠΕΚΑ) το οποίο την εξέδωσε. Πρέπει να σημειώσουμε, ότι η συζήτηση των Αιτήσεων αυτών είχε αναβληθεί, οίκοθεν, κατά τις δικασίμους της 13/05/2015 και 04/11/2015.
Στην άνω περίπτωση της αιτουμένης ανακλήσεως της άνω διοικητικής πράξης, η δίκη θα καταργηθεί σύμφωνα με την παράγραφο 1 περ. στ. του άρθρου 142 του Κώδικα Διοικητικής Δικονομίας, όπως αυτή προσετέθη με το άρθρο 28 του Ν. 4274/14.
Η ανάκληση ή ακύρωση αυτή παρίσταται αναγκαία ενόψη των «νέων κρίσιμων στοιχείων» που επηρεάζουν και εμποδίζουν τη συνέχιση του Εργου σύμφωνα με την άνω ΑΕΠΟ και ειδικότερα δέον να ληφθούν υπόψη:
2) Το νέο και σε πλήρη κανονιστική ισχύ « Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Αποβλήτων (ΕΣΔΑ)» και το «Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Πρόληψης Δημιουργίας Αποβλήτων», που εγκρίθηκαν με την Π.Υ.Σ. 49/15-12-2015 (ΦΕΚ 174/15.12.2015, κατόπιν της κυρώσεώς τους με την ΚΥΑ 51373/4684/25-11-2015.
Ειδικότερα, στο Κεφάλαιο 3.6 του νέου ΕΣΔΑ, όπως ισχύει κυρωμένος και με τίτλο «Δράσεις για την υλοποίηση του ΕΣΔΑ», άρθρο I. αυτού για Νομοθετικά Μέτρα και υπό Ι.9, με τίτλο «Υποχρέωση εκπόνησης τοπικών σχεδίων διαχείρισης αποβλήτων, αναθεώρηση ΠΕΣΔΑ, διευθέτηση θεμάτων που αφορούν σε υλοποίηση έργων στο πλαίσιο ΣΔΙΤ». αυτού διαλαμβάνονται τα εξής:
«Νομοθετική ρύθμιση για τα έργα και υποδομές που υλοποιούνται με τη μορφή ΣΔΙΤ: Αναστολή τους σε περίπτωση μη ύπαρξης συμβάσεως μέχρι ισχύος του παρόντος και επανασχεδιασμός έργων, υποδομών και δράσεων βάσει του παρόντος ΕΣΔΑ. Υποχρέωση αναθεώρησης των ΠΕΣΔΑ το αργότερο εντός μηνός από την έγκριση του παρόντος ΕΣΔΑ. Υποχρέωση εκπόνησης τοπικών σχεδίων από τους δήμους, τους ΦοΔΣΑ ή τις περιφέρειες εντός 10 ημερών από την έγκριση του παρόντος».
Εξ όλων αυτών, προκύπτει ότι:
1) Οτι ο ΕΣΔΑ 2015 έχει περιβληθεί, κάθε απαιτούμενο για την κανονιστική ισχύ του, νόμιμο τύπο.
2) Σύμφωνα με αυτόν, δέον να ληθούν νομοθετικά μέτρα για να ανασταλεί η πρόοδος ΣΔΙΤ για τα οποία δεν έχει υπογραφεί σύμβαση, προκειμένου να αναθεωρηθεί ο ΠΕΣΔΑ Πελοποννήσου, να εκπονηθούν τοιπκά σχέδια από του Δήμους ή τους ΦοΔΣΑ ή τις περιφέρειες, εντός τασσομένης προθεσμίας, σύμφωνα με το νέο ΕΣΔΑ.
3) Εκκρεμεί η επανεξέταση του Εργου από την Επιτροπή σας, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη και με γνώμονα, όπως έχει ανακοινωθεί, την Εθνική και Κοινοτική Νομοθεσία, με τις οποίες, όπως έχουμε αναπτύξει εκτενώς και με τις άνω Αιτήσεις Ακυρώσεως, μας, η εγκριθείσα ΜΠΕ με την προαναφερθείσα Απόφαση του ΥΠΕΚΑ ΕΥΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΝΤΙΦΑΣΗ.
Σε κάθε περίπτωση ο ΕΣΔΑ του 2003 είναι μονομερής (μόνο για το ρεύμα των Αστικών Αποβλήτων) και δεν καλύπτει τις απαιτήσεις, κατευθύνσεις και στόχους της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ και ως εκ τούτου δεν είναι δυνατόν ο ΠΕΣΔΑ Πελοποννήσου και τα έργα που αυτός προβλέπει να ελέγχονται με βάση τον παλαιό αυτόν σχεδιασμό (βλ. Παρέμβαση Ελληνικού Δημοσίου υπέρ της από 20/11/2015 Αιτήσεως Ανακλήσεως των Συλλόγων ενώπιον του VI Τμήματος του Ελεγκτικού Συνεδρίου κατά της αριθ. 309/15 οριστικής Πράξης του Ε’ Τμήματος αυτού που απεφάνθη ότι «Δεν κωλύεται η υπογραφή της συμβάσεως του έργου»).
Επίσης, σε κάθε περίπτωση η ανάκληση ή ακύρωση της ΑΕΠΟ αριθ. 173.714/09.07.2014 είναι δυνατή και επιβαλλόμενη, λόγω υπαρχουσών πλείστων πολεοδομικών παραβάσεων, τις οποίες έχει διαπιστώσει και το Υπουργείο σας, σύμφωνα με το άρθρο 6 παρ. 2 της άνω Αποφάσεως 173.714/2014, όπως επανειλημμένα έχουμε εκθέσει και προφορικώς και γραπτώς στην ανώτατη ηγεσία του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
Τέλος, σας υπενθυμίζουμε κατωτέρω τις κατωτέρω πολύ σημαντικές, βάσιμες και αληθείς επισημάνσεις:
α) τη σχετική αποστροφή της αριθ. 309/2015 οριστικής Πράξεως του Ε’ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου, η οποία, ενώ έκρινε αβασίμως (λόγω «υπαρχουσών νομικών πλειμμελειών» -βλ. γνώμη μειοψηφίας), ότι «δεν κωλύεται» η υπογραφή της κρινομένης συμβάσεως, περιέλαβε στο σκεπτικό της τη σκέψη: «...Σε κάθε περίπτωση, η ανατροπή διαδικαστικών που έχουν ήδη ολοκληρωθεί με τη ανακήρυξη οριστικού αναδόχου ανήκει στη νομοθετική εξουσία, η οποία περαιτέρω σταθμίζοντας την προστασία του δημοσίου συμφέροντος και των απορρεόντων, από το εκάστοτε προσυμβατικό ή συμβατικό στάδιο, δικαιωμάτων των εμπλεκομένων οικονομικών φορέων, πρέπει να ρυθμίσει τα ανακύπτοντα ζητήματα....».
β) τη σχετική αποστροφή της αριθ. 250/2015 προδικαστικής Πράξεως του Ε’ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου (για τη δυνατότητα της Δ.Ε.Σ.Δ.Ι.Τ. να ακυρώσει τη σύμβαση του έργου), η οποία σε συνέχεια της 220/2015, επίσης προδικαστικής Πράξεως, ζήτησε να προσαχθούν έγγραφα και γνωμοδοτήσεις από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, σχετικά με τη συμμόρφωση στο νέο ΕΣΔΑ 2015 και την επιβαλλόμενη αναθεώρηση του ΠΕΣΔΑ Πελοποννήσου - διατακτικό προς το οποίο δε συνεμορφώθη η Περιφέρεια Πελοποννήσου – και σύμφωνα με την οποίαν: «...........Περαιτέρω, με το προαναφερθέν έγγραφο της Ειδικής Γραμματείας Συμπράξεων Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (εννοεί το αριθ. 425/ΕΓΣΔΙΤ/2.9.2015) αφού δηλώνεται ότι ούτε η Διυπουργική Επιτροπή Συμπράξεων Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (Δ.Ε.Σ.Δ.Ι.Τ.) έχει προβεί σε ανάκληση της ένταξης του έργου στις διατάξεις του ν. 3389/2005, ούτε η Αναθέτουσα Αρχή σε ακύρωση του διαγωνισμού..........».
γ) το γεγονός, ότι η εγκριθείσα Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, την οποία βάσιμα ζητούμε να ανακαλέσετε, είναι ευθέως αντίθετη στη λογική της προέχουσας Προστασίας του Περιβάλλοντος και της Υγείας του Ανθρώπου, που εκφράζει το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας..
δ) το γεγονός, ότι η άνω αριθ. 173714/07/09/2014 ΑΕΠΟ του τότε Υπουργού κ. Γ. Μανιάτη στηρίχτηκε και σε μη νομότυπα έγγραφα της Περιφέρειας Πελοποννήσου, καθώς και σε δύο παραποιημένες Εισηγήσεις αντίστοιχων αρμοδίων Υπηρεσιών,(η πρώτη της Δ/νσης Περιβάλλοντος και Χωρικού Σχεδιασμού της Περιφέρειας Πελοποννήσου και η δεύτερη της Δ/νσης Χωροταξίας και Προστασίας Περιβάλλοντος του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης) για τις οποίες έχουν κατατεθεί μηνυτήριες Αναφορές στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου, που διερευνώνται από τη δικαιοσύνη.
ε) τέλος,το γεγονός ότι ΚΑΝΕΙΣ δεν έχει συνειδητοποιήσει το συντελούμενο οικολογικό έγκλημα σε Μεσσηνία και Αρκαδία, που μεθοδεύεται να γίνει με την ύπαρξη, σε ευθεία απόσταση 25 χλμ., πέντε ρυπογόνων εστιών, τρεις που ήδη λειτουργούν, Μεγαλόπολη-εργοστάσιο ΔΕΗ, ΒΙΠΕ Μελιγαλά - με τη μόλυνση της ευρύτερης περιοχής από τα πυρηνελουργεία και τα τοξικά απόβλητα των ελαιουργείων στα ποτάμια της Μεσσηνίας- και επιπλέον δύο προβλεπόμενες από την άνω ΜΠΕ, δηλαδή δύο ΜΕΑ και ΧΥΤΥ που έχουν επιλεγεί να γίνουν στην Παλαιόχουνη Αρκαδίας και στην Καλλιρρόη Μεσσηνίας. Και αυτό το έγκλημα θ’ αρχίσει από τα νότια του νομού Αρκαδίας και τα βόρεια του Νομού Μεσσηνίας με τη μόλυνση του αέρα, του εδάφους και των υπογείων υδάτων, για να καταλήξει με μαθηματική ακρίβεια στο Μεσσηνιακό κάμπο και την καταστροφή του μοναδικού προϊόντος, του ελαιολάδου.
ΚΑΤΟΠΙΝ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ:
Το πραγματικό γεγονός της επανασυζήτησης τεσσάρων επαχθών κύριων όρων της συμβάσεως με την Ανάδοχο Εταιρεία «ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ Α.Β.Ε.Τ.Ε», όπως ανακοινώθηκε, σε αναζήτηση λύσεως, αποδεικνύει, αφενός, το δυσβάσταχτο των όρων αυτών, ως εγκρίθηκαν με ψήφους δύο (2) έναντι μιας (1) από το Ελεγκτικό Συνέδριο, με την Πράξη αριθ. 309/15 του Ε’ Τμήματος, η οποία έχει ήδη προσβληθεί στα αρμόδια Τμήματα του Ελεγκτικού Συνεδρίου και δεν έχει καταστεί αμετάκλητος, και, αφετέρου, τις «νομικές πλημμέλειες» όλου του Εργου σε σχέση:
α) με την αντίθεσή του στις διατάξεις του Ν. 4042/12 για την «Ποινική προστασία του περιβάλλοντος-Εναρμόνιση με την Οδηγία 2008/99/ΕΚ κ.λ.π.», που συνεπάγονται ανεπανόρθωτη βλάβη της υγείας των κατοίκων και του περιβάλλοντος.
β) με την παράνομη «τυχαία χωροθέτηση» των ΜΕΑ και ΧΥΤΥ στην «Παλαιόχουνη» Αρκαδίας και «Καλλιρρόη» Μεσσηνίας, με πλείστες όσες πολεοδομικές παραβάσεις, γνωστές στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, με πλείστα όσα έγγραφά μας και αποδεικτικά στοιχεία,
γ) την παρωχημένη τεχνολογία του Εργου σε σχέση με τις Οδηγίες της Ε.Ε.και την εθνική νομοθεσία ( π.χ. έλλειψη ανακύκλωσης στην πηγή, σύμμεικτα απορρίμματα, το παραγόμενο υλικό τύπου compost, το οποίο λόγω συμμείκτων δεν μπορεί και δεν θα διατεθεί σε αγροτικές εκτάσεις, επιλογή χωροθέτησης από Ανάδοχο, φαραωνικά εργοστάσια, μεταφορά απορριμμάτων σε αποστάσεις 100 χιλ. και άνω, (βλ. Αγιοι θεόδωροι –Παλαιόχουνη),
δ) τη μακροχρόνια (επί 28 έτη) δέσμευση από την υπογραφή της σύμβασης του Εργου με επαχθέστατους οικονομικούς όρους (80,50 ευρώ /τόνο) , όταν σύμφωνα με το Ν. 4042/12 τα σχέδια διαχείρισης απορριμμάτων πρέπει να αναθεωρούνται τουλάχιστον ανά εξαετία, (άρθρο 22 παρ. 6 αυτού), και
ε) σε κάθε περίπτωση την πλήρη διαφοροποίησή του προς το νέο ΕΣΔΑ (2015), όταν πλέον αυτός είναι Νόμος του Κράτους,
και την αρχή της χρηστής δημοσιονομικής διαχείρισης σύμφωνα με την οποία «διαμορφώνεται ένα πλαίσιο δεσμεύσεων της διοίκησης να αξιοποιεί την εκ του νόμου παρεχόμενη ευχαίρεια οικονομικής δράσης μόνο στο μέτρο που είναι απολύτως αναγκαίο για την εκπλήρωση του επιδιωκόμενου δημόσιου σκοπού και με την ελάσσονα δυνατή δαπάνη (βλ. ΕλΣυν. 4112/2015 Τμήμα Μείζονος Επταμελούς Σύνθεσης) και (σύγκριση τιμής /τόνο με ΣΔΙΤ Ηπείρου, όπου το κόστος ανέρχεται στο ήμισυ).
Σύμφωνα δε με Κυβερνητική Ανακοίνωση για τους στόχους της Επιτροπής σας, που έλαβε δημοσιότητα αμέσως μετά τη σύστασή της: « Η Κυβέρνηση μέσω της ήδη συσταθείσας Επιτροπής.........................αποφάσισε και δεσμεύεται να επανεξετάσει άμεσα το κατά πόσον ο σχεδιασμός όλων των έργων ΣΔΙΤ απορριμμάτων (Πελοποννήσου, Ηπείρου κ.λ.π.) είναι σύμφωνα με την Εθνική και Κοινοτική Νομοθεσία (ΕΣΔΑ 2015) και να μην υπογράψει εκείνα που δε συνάδουν με τις αρχές και τους στόχους του Εθνικού Σχεδίου».
Δυστυχώς, οι προσπάθειές μας για δικαίωση σε δικαστικό επίπεδο και μάλιστα στο Ελεγκτικό Συνέδριο δεν έχουν τελεσφορήσει μέχρι σήμερα, προσκρούοντας στην άδικη και αντισυνταγματική διάταξη του άρθρου 73 παρ. 2 του Ν. 4146/2013, σύμφωνα με την οποία οι Πράξεις του Κλιμακίου (όπως εν προκειμένω η αριθ. 309/15), που κρίνουν ότι «δεν κωλύεται» η υπογραφή της συμβάσεως δεν προσβάλλονται με ένδικα μέσα και επομένως είναι αμετάκλητοι. Αίτηση Αναθεωρήσεώς μας κατά αποφάσεως του VI Τμήματος, που απέρριψε Αίτηση Ανακλήσεώς μας λόγω της σχετικής υπάρχουσας νομολογίας, ανεβλήθη ήδη δύο φορές ενώπιον του Τμήματος Μείζονος - Επταμελούς Συνθέσεως, λόγω της απεργίας των Δικηγόρων.
Εν τέλει, θα θέλαμε να σας μεταφέρουμε τη σωρρευμένη απογοήτευση και αγανάκτηση των κατοίκων των άνω περιοχών των Πολιτιστικών μας Συλλόγων, οι οποίοι επίστευσαν στις εξαγγελίες των αρμοδίων Υπουργών για «άμεση κατάργηση» των ΣΔΙΤ για τα απορρίμματα, όπου δεν υπάρχει υπογεγραμμένη σύμβαση- όπως και σχετκή, ως ανωτέρω, παράγραφος ΕΣΔΑ 2015- εξαγγελία, η οποία πραγματώθηκε μόνον στην Αττική με απόφαση της Περιφερειάρχου Κας Λ. Δούρου.
Ετσι, οι παρελκυστικές προσπάθειες της Επιτροπής σας για επανασυζήτηση των όρων της συμβάσεως με την ανάδοχο Εταιρεία, οι συνεχείς αναβολές λήψης οριστικής αποφάσεως ανακλήσεως της αποφάσεως Μανιάτη, ως άνω και οριστικής κατάργησης της συμβάσεως - όταν όλοι πλέον, αρμόδιοι και μη, γνωρίζουν τις νομικές και πραγματικές πλημμέλειές της- καθώς και και την ευθεία αντίθεση της με το εθνικό και ενωσιακό δίκαιο, δημιουργούν την αίσθηση ότι επιστεύσαμε σε απατηλές υποσχέσεις, από μία κυβέρνηση που εξήγγειλε πλήρη εφαρμογή του δικαίου και ίση μεταχείριση όλων.
Προς μεγάλη μας απογοήτευση, διαβάσαμε στην ημερήσια εφημερίδα της Μεσσηνίας « ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ» και συγκεκριμένα στο τεύχος αριθ. 11706 του Σαββατοκύριακου 6-7/2, με πρώτη είδηση στο εμπροσθόφυλλο και ολοσέλιδη καταχώριση εσωτερικά, επείγουσα Ανακοίνωση της «Περιβαλλοντική Πελοποννήσου Α.Ε.», θυγατρικής του Ομίλου ΤΕΡΝΑ, για την πρόσληψη διαφόρων ειδικοτήτων προσωπικού.
Συγκεκριμένα αναφέρεται στην Ανακοίνωση: « Η Περιβαλλοντική Πελοποννήσου Α.Ε., μέλος του Ομίλου ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ, έχει συσταθεί προκειμένου να υλοποιήσει το έργο της πρότυπης (;;;;;;) διαχείρισης απορριμμάτων της Περιφέρειας Πελοποννήσου σε σύγχρονες εγκαταστάσεις και εφαρμόζοντας πρωτοπόρες τεχνολογίες (;;;;;;;)..........»
Παίζονται επικοινωνιακά παιχνίδια; Η μήπως είναι σίγουροι για την απόφαση της Επιτροπής σας;
Είναι πλέον βέβαιο, ότι η πολιτική ηγεσία πρέπει να δώσει τη λύση και αυτήν αναμένουμε.
Σε αντίθετη περίπτωση, η οργή των κατοίκων θα είναι μεγάλη και ανεξέλεγκτη.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΕΣΕΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΑΡΙΘ. 173.714/09.07.2014 ΑΠΌΦΑΣΗ ΥΠΕΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΤΕ ΤΟΝ ΙΣΧΥΟΝΤΑ ΕΣΔΑ 2015 ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΤΟΠΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ ΑΝΑ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΙΣΧΥΟΥΣΑΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΥΨΗΛΗΣ ΟΧΛΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΧΥΤΥ.
Στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση ή συμπλήρωση.
Με τιμή,
Αθήνα 06/02/2016.
-Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ«Η ΑΝΑΛΗΨΙΣ» -ΔΗΜ. ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ
- Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ «ΤΩΝ ΕΝ ΑΘΗΝΑΙΣ ΑΣΕΑΤΩΝ»- ΜΑΡΙΑ ΦΡΑΓΚΟΥ
-Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΑΣΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΥ ΚΕΡΑΣΤΑΡΙΟΥ ΑΡΚΑΔΙΑΣ- ΘΕΟΔΩΡΗΤΟΣ ΜΠΑΡΔΑΒΙΛΛΛΙΑΣ
-Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΚΑΛΛΙΡΡΟΙΤΩΝ <Ο ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ>-ΠΕΤΡΟΣ ΜΠΟΥΡΚΟΥΛΑΣ
-Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑΙΩΝ-ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΠΟΠΟΥΛΟΣ
-Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΑΙΩΝ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΩΤΕΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:
ΓΡΑΦΕΙΟ ΥΠΟΥΡΓΟΥ κ. ΣΚΟΥΡΛΕΤΗ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ κ. ΚΟΥΡΟΥΜΠΛΗ
ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ κ.ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια: